MIŞCAREA EUHTER-ORTODOXĂ
Şcoala Dainist-Euhteronă în tezele vizionare privind
credinţa Euhterogonică nu susţine o gnoză creştină sau o nouă religie. Autorul
susţine însă că euhterogonismul ortodox sau Credinţa Euhteriană ar reprezenta
supremul evolutiv al Creştinismului Ortodox al lumii noastre şi o întoarcere la
Adevărata şi Dumnezeiasca Credinţă în Dumnezeu.
Este posibil ca teologii bisericilor ortodoxe,
romano-catolice sau protestante să respingă şi să nege existenţa
« Euhterogonului » ca Sfântă Scriptură a lumilor cereşti. De asemenea
să nege că Biblia s-ar desprinde prin revelaţie dumnezeiască din „Euhterogon”.
Împotriva şi
dincolo de vehemenţa unor virtuale critici, autorul susţine că prin originea
divină a vierii şi creaţiei, lumile şi civilizaţiile cereşti sunt apropiate
evolutiv, unitatea în creaţie a Lui Dumnezeu Dyo Gohn fiind de netăgăduit. În
ce priveşte posibilitatea comunicării între lumile cereşti, autorul susţine
viziunea potrivit căreia comunicarea ar fi mult mai probabil posibilă între
lumile cereşti care prin evoluţia lor ar ajunge în era apogeului evolutiv şi ar
trăi într-o contemporaneitate de apogee. Apropierea între
lumile cereşti şi o concomitenţă de apogeu evolutiv fiind una din condiţiile
care ar conduce la creşterea posibilităţilor de comunicare între aceste lumi. Prin
urmare, potrivit conceptelor Şcolii Dainist-Euhterone, lumea şi civilizaţia
helio-terică ar trebui să evolueze spre apogeu către era euhtero, şansa ei de
comunicare cu alte lumi crescând în apropierea apogeului evolutiv. În Credinţa Euhterogonic-Ortodoxă, Sfânta Treime este : Dumnezeu Dyo Gohn, Creatorul universului şi
al lumilor cereşti ; Fiul Lui Dumnezeu şi Duhul Sfânt. Fiul Lui Dumnezeu
este Mântuitorul lumilor cereşti iar Duhul Sfânt este Duhul Sfânt pentru toate
lumile şi civilizaţiile astrale. Dogma Sfintei Treimi din Sfânta Scriptură a
lumii noastre pământene este un caz particular în creştinismul helio-teric –
dogma Sfintei Treimi cu origini în « Euhterogon » ca Sfântă Scriptură
Astro-Universiană a lumilor cereşti reprezentând cazul general al Sfintei Treimi
în creştinismul lumilor universiene. Prin revelaţiile sale, Ştefan Melinte se
declară pentru trecerea de la spiritul geo-antropocentric al Bibliei la liniile
de forţă ale Sfintei Scripturi Astro-Universiene privind Creaţia Divină a
universului şi vierea Lui Dumnezeu în univers. În Cosmogonia sa euhter-materialistă a universului,
Ştefan Melinte susţine teza potrivit căreia marele univers este o entitate
universiană, veşnic vie ce se regenerează prin veşnice meganebuloase şi
big-bang-uri. Ştefan Melinte apreciază că marile puteri şi lumea noastră
trebuie să-şi dirijeze resursele în direcţia apogeului evolutiv şi a saltului
scientocrat către era tehnologiilor euhter-astrale. Eu susţin că euhter-ortodoxismul
şi euhter-materialismul, cele două curente de gândire ale contrariului
euhterian divin, sunt asemeni a două câmpuri magnetice rotitoare într-un singur
creier, care determină miezul noii energii spirituale dain-euhtero. În istoria
reprezentărilor şi a modelelor universiene, modelul euhter-materialist despre
univers nu aparţine domeniului modelelor matematice sau astrofizice, fiind un
model filozofic. Se observă că totuşi cele două modele despre univers sunt două
modele îngemănate filozofic. Apreciem că în timp românii şi ţările ortodoxe vor
redescoperi şi transcende către Credinţa Astro-Universiană Euhterogonic-Ortodoxă,
Adevărata şi Dumnezeiasca Credinţă Ortodoxă
a Lumilor Universului.
11/11/2014
Cecilia Melinte
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu