luni, 27 martie 2017




MIŞCAREA  EUHTER-ORTODOXĂ






Şcoala Dainist-Euhteronă în tezele vizionare privind credinţa Euhterogonică nu susţine o gnoză creştină sau o nouă religie. Autorul susţine însă că euhterogonismul ortodox sau Credinţa Euhteriană ar reprezenta supremul evolutiv al Creştinismului Ortodox al lumii noastre şi o întoarcere la Adevărata şi Dumnezeiasca Credinţă în Dumnezeu.
   Este posibil ca teologii bisericilor ortodoxe, romano-catolice sau protestante să respingă şi să nege existenţa « Euhterogonului » ca Sfântă Scriptură a lumilor cereşti. De asemenea să nege că Biblia s-ar desprinde prin revelaţie dumnezeiască din „Euhterogon”.
  Împotriva şi dincolo de vehemenţa unor virtuale critici, autorul susţine că prin originea divină a vierii şi creaţiei, lumile şi civilizaţiile cereşti sunt apropiate evolutiv, unitatea în creaţie a Lui Dumnezeu Dyo Gohn fiind de netăgăduit. În ce priveşte posibilitatea comunicării între lumile cereşti, autorul susţine viziunea potrivit căreia comunicarea ar fi mult mai probabil posibilă între lumile cereşti care prin evoluţia lor ar ajunge în era apogeului evolutiv şi ar trăi într-o contemporaneitate de apogee. Apropierea între lumile cereşti şi o concomitenţă de apogeu evolutiv fiind una din condiţiile care ar conduce la creşterea posibilităţilor de comunicare între aceste lumi. Prin urmare, potrivit conceptelor Şcolii Dainist-Euhterone, lumea şi civilizaţia helio-terică ar trebui să evolueze spre apogeu către era euhtero, şansa ei de comunicare cu alte lumi crescând în apropierea apogeului evolutiv. În Credinţa Euhterogonic-Ortodoxă, Sfânta Treime este : Dumnezeu Dyo Gohn, Creatorul universului şi al lumilor cereşti ; Fiul Lui Dumnezeu şi Duhul Sfânt. Fiul Lui Dumnezeu este Mântuitorul lumilor cereşti iar Duhul Sfânt este Duhul Sfânt pentru toate lumile şi civilizaţiile astrale. Dogma Sfintei Treimi din Sfânta Scriptură a lumii noastre pământene este un caz particular în creştinismul helio-teric – dogma Sfintei Treimi cu origini în « Euhterogon » ca Sfântă Scriptură Astro-Universiană a lumilor cereşti reprezentând cazul general al Sfintei Treimi în creştinismul lumilor universiene. Prin revelaţiile sale, Ştefan Melinte se declară pentru trecerea de la spiritul geo-antropocentric al Bibliei la liniile de forţă ale Sfintei Scripturi Astro-Universiene privind Creaţia Divină a universului şi vierea Lui Dumnezeu în univers. În Cosmogonia sa euhter-materialistă a universului, Ştefan Melinte susţine teza potrivit căreia marele univers este o entitate universiană, veşnic vie ce se regenerează prin veşnice meganebuloase şi big-bang-uri. Ştefan Melinte apreciază că marile puteri şi lumea noastră trebuie să-şi dirijeze resursele în direcţia apogeului evolutiv şi a saltului scientocrat către era tehnologiilor euhter-astrale. Eu susţin că euhter-ortodoxismul şi euhter-materialismul, cele două curente de gândire ale contrariului euhterian divin, sunt asemeni a două câmpuri magnetice rotitoare într-un singur creier, care determină miezul noii energii spirituale dain-euhtero. În istoria reprezentărilor şi a modelelor universiene, modelul euhter-materialist despre univers nu aparţine domeniului modelelor matematice sau astrofizice, fiind un model filozofic. Se observă că totuşi cele două modele despre univers sunt două modele îngemănate filozofic. Apreciem că în timp românii şi ţările ortodoxe vor redescoperi şi transcende către Credinţa Astro-Universiană Euhterogonic-Ortodoxă, Adevărata şi Dumnezeiasca Credinţă Ortodoxă a Lumilor Universului.
                                                                  
                                                           11/11/2014
                                                      Cecilia Melinte
                        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu