,,LGBTQ” – INTERACȚIUNI ȘI INTERFERENȚE SOCIAL-
CREȘTINE
Și în procesul muncii s-au întâlnit, se întâlnesc și se vor
întâlni bărbați cu voce, mișcări și comportament feminin. Cu toate acestea, la
locul de muncă ei lucrează ca și ceilalți angajați. La noi se mai făceau și încă
se mai fac unele glume din partea celor majoritari, dar fără a se depăși
anumite limite și fără a pune într-o situație penibilă persoana cu deviații
sexuale în cauză. Și în rândurile persoanelor de sex feminin se cuprind de
asemenea persoane cu deviații sexuale, dar sociologic vorbind, în procesul
muncii și aceste persoane se integrează social fără probleme având în muncă un
comportament normal. În interacțiunile dintre persoanele aparținând unor
grupuri cu deviații sexuale și majoritatea cu comportament sexual, fără abateri
sexuale de la normalitate s-a constatat că în procesul muncii nu există un
fenomen de respingere din partea majorității, la noi, fenomenul de bullyng
legat de aceste aspecte fiind mult mai puțin prezent. Mai mult, aceste persoane
minoritare în comportamentul lor sexual sunt înțelese de majoritari pe temeiul
faptului că acestea nu au nici-o vină pentru acest comportament, întru-cât așa
s-au născut ele de la Dumnezeu. Prin urmare, majoritatea acceptă și înțelege
minoritatea cu abateri sexuale manifestând un comportament tolerant față de
această minoritate. Este profund adevărat că societatea noastră este
fundamental influențată de etica și morala creștină și de asemenea de
tradițiile credinței noastre creștin-ortodoxe. Din perspective legislative și
sociologic-creștine, între majoritatea fără abateri sexuale și minoritățile
sexuale au apărut divergențe și diferențieri de opinie, atunci când s-a pus
problema legalizării relațiilor intersexuale între peroane de același sex și
adopția de copii de către aceste uniuni consensuale de persoane. În societatea
noastră, majoritatea creștin-ortodoxă este adepta familiei tradiționale și se
opune creării unor familii în sensul creștin, prin care minoritarii sexuali să
încheie căsătorii și să poată adopta copii de la familiile creștine s-au din
casele de copii, asemenea cu majoritarii creștin-ortodocși. Acest fapt a
generat tendința unor persoane din minoritățile sexuale aparținătoare de
societatea noastră, dar și din alte țări și de pe alte continente de a-și
schimba genul. Astfel că, unele din aceste persoane aparținând minorităților
sexuale au devenit transgenderi. În condițiile de evoluție ale ingineriei
genetice s-au născut și se nasc copii, altfel decât prin procreație naturală. Prin
urmare, obiecțiile majoritarilor creștin-ortodocși din societatea noastră nu
mai au fundament creștin, pentru respingerea dreptului de a adopta copii de
către minoritarii cu abateri genetice sexuale, întru-cât acești copii nu provin
din părinți căsătoriți creștin. Se poate spune așadar că, tehnologia ingineriei
genetice a creat perspectiva adopției de
copii pentru aceste cupluri de minoritari cu abateri genetice sexuale,
contribuind la apropierea acestor cupluri de minoritari sexuali față de
normalitatea majorității creștin-ortodoxe. Concluzionând, întru-cât, căsătoria
între două persoane de sex diferit, fără abateri genetice sexuale de la
normalitate are un statut de contract între două părți, contract recunoscut
prin lege, nu vedem de ce persoanele
aparținând unor minorități sexuale nu ar putea încheia legal astfel de
contracte de căsătorie cu acordul celor două părți. Din această perspectivă se
poate afirma că tehnologia genetică a creat în societatea noastră perspectiva
învingerii unor prejudecăți religioase. De asemenea au fost create condițiile
normalizării de opinii/poziționări, față de legalizarea căsătoriilor între
cuplurile „LGBTQ” și posibilitatea unor astfel de cupluri de a adopta copii.
Notă: „LGBTQ”,cu sensul descris mai jos:
,,LGBTQ”: lesbiană, gay, bisexuală, transsexuală, transgen, queer(ciudat)…”
Andrei Suman – UZP Olt, Filiala
Pan M. Vizirescu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu