miercuri, 15 noiembrie 2023

,,LGBTQ” – INTERACȚIUNI ȘI INTERFERENȚE SOCIAL- CREȘTINE

 

,,LGBTQ” – INTERACȚIUNI ȘI INTERFERENȚE SOCIAL-

CREȘTINE

Și în procesul muncii s-au întâlnit, se întâlnesc și se vor întâlni bărbați cu voce, mișcări și comportament feminin. Cu toate acestea, la locul de muncă ei lucrează ca și ceilalți angajați. La noi se mai făceau și încă se mai fac unele glume din partea celor majoritari, dar fără a se depăși anumite limite și fără a pune într-o situație penibilă persoana cu deviații sexuale în cauză. Și în rândurile persoanelor de sex feminin se cuprind de asemenea persoane cu deviații sexuale, dar sociologic vorbind, în procesul muncii și aceste persoane se integrează social fără probleme având în muncă un comportament normal. În interacțiunile dintre persoanele aparținând unor grupuri cu deviații sexuale și majoritatea cu comportament sexual, fără abateri sexuale de la normalitate s-a constatat că în procesul muncii nu există un fenomen de respingere din partea majorității, la noi, fenomenul de bullyng legat de aceste aspecte fiind mult mai puțin prezent. Mai mult, aceste persoane minoritare în comportamentul lor sexual sunt înțelese de majoritari pe temeiul faptului că acestea nu au nici-o vină pentru acest comportament, întru-cât așa s-au născut ele de la Dumnezeu. Prin urmare, majoritatea acceptă și înțelege minoritatea cu abateri sexuale manifestând un comportament tolerant față de această minoritate. Este profund adevărat că societatea noastră este fundamental influențată de etica și morala creștină și de asemenea de tradițiile credinței noastre creștin-ortodoxe. Din perspective legislative și sociologic-creștine, între majoritatea fără abateri sexuale și minoritățile sexuale au apărut divergențe și diferențieri de opinie, atunci când s-a pus problema legalizării relațiilor intersexuale între peroane de același sex și adopția de copii de către aceste uniuni consensuale de persoane. În societatea noastră, majoritatea creștin-ortodoxă este adepta familiei tradiționale și se opune creării unor familii în sensul creștin, prin care minoritarii sexuali să încheie căsătorii și să poată adopta copii de la familiile creștine s-au din casele de copii, asemenea cu majoritarii creștin-ortodocși. Acest fapt a generat tendința unor persoane din minoritățile sexuale aparținătoare de societatea noastră, dar și din alte țări și de pe alte continente de a-și schimba genul. Astfel că, unele din aceste persoane aparținând minorităților sexuale au devenit transgenderi. În condițiile de evoluție ale ingineriei genetice s-au născut și se nasc copii, altfel decât prin procreație naturală. Prin urmare, obiecțiile majoritarilor creștin-ortodocși din societatea noastră nu mai au fundament creștin, pentru respingerea dreptului de a adopta copii de către minoritarii cu abateri genetice sexuale, întru-cât acești copii nu provin din părinți căsătoriți creștin. Se poate spune așadar că, tehnologia ingineriei genetice  a creat perspectiva adopției de copii pentru aceste cupluri de minoritari cu abateri genetice sexuale, contribuind la apropierea acestor cupluri de minoritari sexuali față de normalitatea majorității creștin-ortodoxe. Concluzionând, întru-cât, căsătoria între două persoane de sex diferit, fără abateri genetice sexuale de la normalitate are un statut de contract între două părți, contract recunoscut prin lege, nu vedem de ce  persoanele aparținând unor minorități sexuale nu ar putea încheia legal astfel de contracte de căsătorie cu acordul celor două părți. Din această perspectivă se poate afirma că tehnologia genetică a creat în societatea noastră perspectiva învingerii unor prejudecăți religioase. De asemenea au fost create condițiile normalizării de opinii/poziționări, față de legalizarea căsătoriilor între cuplurile „LGBTQ” și posibilitatea unor astfel de cupluri de a adopta copii.

Notă: „LGBTQ”,cu sensul descris mai jos:

,,LGBTQ”: lesbianăgaybisexualătranssexualătransgen, queer(ciudat)…

 

 

Andrei Suman – UZP Olt, Filiala Pan M. Vizirescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu